Wat doe ik als ik een artikel wil retouneren
Dat is natuurlijk geen probleem. Zorg er voor dat het product nog in het verpakkingsfolie zit en stuur de originele verpakking mee. Ga naar de retouren pagina en hier kan je de retour aanvraag aanmaken. Je logt in met je ordernummer en e-mailadres of met je eigen inlog account. Je ontvangt van ons een retour label.
Het glas van de lijst is kapot
Dat is natuurlijk heel vervelend. Maak een foto van de lijst met het kapotte glas en mail deze naar info@camera4u.nl met vermelding van naam en ordernummer. Dit lossen we dan zo snel mogelijk op.
Kan ik achteraf betalen
Ook dat is mogelijk wij maken gebruik van de betaaldienst Klarna achteraf betalen. Je zult bij acceptatie een factuur van Klarna ontvangen welke je dan ook aan deze betaalprovider moet betalen.
Via welke vervoerder wordt er geleverd
Wij verzenden voornamelijk met Post.nl. Nadat je order verwerkt is, ontvang je een trac&trace waarmee je het pakket kan volgen.
Ik was niet thuis en kon het pakket niet in ontvangst nemen
Post.nl levert een pakket automatisch af bij het dichtsbijzijnde pakketpunt. Klik op de track&trace die je van ons hebt ontvangen en je kunt zien waar het is afgeleverd.
Hoe snel wordt bij een retour mijn aankoopbedrag terug gestort
Wij doen er alles aan omdat zo snel mogelijk te regelen maar altijd binnen 10 werkdagen.
Boven welk bedrag zijn er geen verzendkosten
Vanaf € 75,00 versturen wij franco in Nederland. Voor alle andere landen hebben wij een franco grens van € 100,00.